    From: "dzikus" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: czy ma ktoś jakieś info o promocjach na internetdsl
    Date: Sat, 3 Jan 2009 20:01:42 +0100

    Użytkownik "daniel" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:giagbp$e1f$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > zbierałem się i zbierałem na zakupienie DSL w promocji upload za 1 pln i
    > jak się ostatecznie zebrałem to promocja zniknęła ze strony. Obecnie
    > obowiązujące "promocje" (do 31 grudnia) są raczej żartem z klientów niż
    > faktycznie dobrymi ofertami. Macie jakieś info o czymś szykowanym po nowym
    > roku.
    >
    > dodatkowo czy ktoś z Was wie może jakie są plany dalszego rozwoju Metro
    > Ethernetu od TP (Stargard Szczeciński). Na stronie tp niestety żadnych
    > informacji o tym nie ma. Jak to ostatecznie wygląda z tymi cenami w Metro,
> [...]

    Pewnie bedzie jak co roku, ze nowe promocje wprowadza w okolicach
    lutego/marca...

    Sam jestem zainteresowany jakas promocja, bo 3mies temu w firmie skonczyla
    nam sie umowa na 1Mb i az szlag trafia czlowieka, jak szef przychodzi,
    patrzy na mnie jakbym mu ojca gabka zamordowal, i pyta kiedy bedzie szybszy
    internet w mniejszej cenie.

    Niestety problem polega na tym, ze oprocz &TP jest &TP & TP i jakas uryna...
    W dodatku max, co moga zaoferowac w TP to 4000/512 (a po drugiej stronie
    drogi biegnie swiatelko made by TP).
    Fakt faktem, byla promocja "sloneczna", ale warunki i opusty jakie w tej
    promocji byly dla 4000 to kpina. Coz, trzeba czekac i dalej znosic ponura
    mine szefa ;-)

    A propos promocji "upload za 1 pln", to ona bodajze obowiazywala TYLKO
    abonentow, ktorym sie konczyla umowa, a nie tym, ktorym umowa sie skonczyla
    (SIC!).

    Rozwazam rowniez "pasozyty" na liniach TP, ale znajac zycie, to zanim (o
    ile) bedzie zgoda na 6M np od GTS, to minely by kolejne dwa lata...