  • Data: 2014-06-11 15:17:42
    Temat: Re: czy tę foto-skan da się (znacząco) poprawić?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Mittwoch, 11. Juni 2014 02:27:45 UTC+2 schrieb 1634Racine:
    > Marek in news:ln7sed$1ua$1@node1.news.atman.pl

    > powiesz w pktach - jak?

    > skad podejrzenie?
    >
    > (jesli zatrzymal, to i sam ruszyl znowu, nie bylo sygnalu o sprawie)

    jesli nie mozesz powtorzyc skanowania to mozesz sprobowac:
    wydukowac to co masz w dobrej jakosci.
    jeszcze raz wydruk skanowac , ale nastaw w skanerze opcje do usuwania mory i rastra (
    descreen) i dobierz odpowiednia rozdzielczosc droga prob.
    ja kiedys robilem wiele skanow z ksiazki i przy jakiejs tam rozdzielczosci - o ile
    pamitam 150 dpi - rastr byl wyraznie oslabiony.
    sprobowac nie szkodzi.