    From: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czym wiercicie PCB + płytka metodą fotochemiczną
    Date: Fri, 29 Apr 2011 02:56:02 -0400

    On 04/29/2011 02:31 AM, Marcin Kulas wrote:

    > A ja z czasem wróciłem do brzeszczota. Mniej syfu się robi.
    > Przy cięciu tarczami wszędzie osiadał szklany pył (o płucach
    > nie wspomnę).

    Kolejna zaleta piły proxxona: można podłaczyć odkurzacz i wtedy prawie
    wcale się nie pyli. Ciąłem nią włókno węglowe. Pył z laminatu szklanego
    przy tym to tylko nieco upierdliwy drobiazg. Po cięciu musiałem tylko
    wyczyścić resztki pyłu ze środka piły, na zewnątrz prawie nic się nie
    wydostało.

    pzdr.
    j.