  • Data: 2011-04-23 08:15:40
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: Piotr Gackiewicz <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl> wrote:
    > a co do sprawozdań to nie zaczynajcie znowu, bo mogę się odwzajemnić;
    > dzwonią do nas jakieś malapety, które chcą się dowiedzieć jaki mają
    > login do systemu inwentaryzacyjnego,

    Ja też się mogę odwzajemnić:

    Dzwonię do Urzędu w sprawie podpisanych certyfikatów do komunikacji PLICBD i
    pytam:

    Czy koniecznie muszę osobiście fatygować się do Warszawy po zestaw
    podpisanych certyfikatów _serwerowych_ ("publicznych", requesty
    generowałem ja i nie przekazywałem kluczy prywatnych).
    Dlaczego nie można ich przesłać mailem lub pocztą na płytce?

    Na to słyszę od jakiegoś MALAPETY, że nie można przesłać, bo to są dane
    osobowe i wogóle takie procedury i że mam skończyć tę dyskusję.

    Tak przy okazji, to się zastanawiam, po co nam delegatura UKE w Rzeszowie,
    (jeśli już koniecznie trzeba osobiście), skoro nie przewidziano możliwości
    odbioru takich rzeczy w delegaturze?
    Tylko każecie jechać 600km + jeden roboczodzień zmarnowany.
    Pocieszenie, że "ze Szczecina też jeżdżą" jakoś mnie nie zadowala.

    PS.
    Serdeczne pozdrowienia dla dyrektora delegatury w Rzeszowie :-).

    --
    Piotr Gackiewicz