    From: JanuszR <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Wed, 27 Apr 2011 22:23:29 +0200

    > Te zapędy są niczym wobec profilowania o jakim piszesz. Uwikłany
    > dostawca da zaporową cenę na usługę, którą sam świadczy i na tym skończy
    > się wolny wybór użytkownika.
    Nie da w warunkach silnej konkurencji.

    > To nie jest pod klienta tylko pod dostawcę.
    Nie bo klient ma WYBÓR. Co innego byłoby by gdyby miał do dyspozycji
    WYŁĄCZNIE bez p2p a w okolicy nie było żadnej innej możliwości odbioru
    internetu.

    > Niezależnie od problemów z
    > p2p Ty będziesz ograniczał dostęp do przeróżnych usług, z których masz
    > profity np itv czy voip.
    To już podpada o pomówienie. Istotnie mogę to robić dlatego potrzebne
    jest dobre Prawo Telekomunikacyjne. Nie widzę niczego zdrożnego w tym
    aby móc zaoferować gościowi od backupu Internetu łącza pod niego a
    wielbicielowi IPTV łącza o stosownych parametrach. Powtarzam uniwersalne
    jest i zawsze będzie kompromisem co oczywiście nie wyklucza go z oferty.

    > Stronę amatorską można postawić na neostradzie.
    A potem płakać, że muli się i mieć pretensje do dostawcy. Nawiasem
    mówiąc istnieją darmowe hostingi dające wiele większą prędkość dostępu
    do amatorskiej strony niż neostrada.

    JanuszR