eGospodarka.plGrupypl.internet.polipdostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam też nie działa? › Re: dostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam też nie działa?
  • Data: 2004-02-12 12:07:45
    Temat: Re: dostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam też nie działa?
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    gtk@adm wrote:
    > Dnia 2004-02-12 12:13,Użytkownik Adam Paluch napisał:
    >

    > tak, ja tylko www.telekomunikacja.pl, swietne ftp czy mirrory
    > swietnych ftpow? allegro juz sie przenioslo. Kurnik, z tego co sie
    > orientuje to podobne gry mozna znazlesc na wp i onecie z tym ze tam
    > to jest platne - to tez wina tepsy?

    swietne ftp ? ja wole icm, pozatym ludzie nie chca "podobnego" a wiec
    wychodzi na to ze ten intranet jednak sporo sobie uzywa na manach

    > Czyli Twoim zdaniem na cena lacza w atmanie, gts, futuro, dialogu,
    > netii sklada sie glownie oplata tych operatorow za styk z tpnetem?
    > 2Mb u tych operatorow to cena zblizona do cen analogicznych lacz w
    > polapku. Natomiast za ta sama cene w manie dostajesz 10Mb.

    na ostateczna cene lacza takze wplywa cena za styk, no nie wyobrazam sobie
    zeby przy kupowaniu lacza ktos mi powiedzial ze tranzyt na tpnet mam za free
    ;-)

    > Tepsa jest firma i jak kazda inna dopoki bedzie miala na to
    > przyzwolenie bedzie wykorzystywala brak egzekwowania prawa, luki w
    > prawie. Kazdy majac firme postepowalby tak samo.
    > Prawo sie zmienilo i nikt nic nie wie? to tez wina tepsy?

    przyzwolenie ? a kto tu przyzwala ? to oni raczej robia co chca ... mam
    napisac ksiazke o moich rocznych bojach o kanalizacje ktorej nie dostalem ?
    (bo wszystko bylo "zamulone" albo uszczelnione masa hilti za 1000zl <lol>) i
    co ? dalem im na to przyzwolenie ? przemnoz sobie to przez skale zjawiska

    a co do winy tepsy o prawie ... wyobraz sobie ze mozesz kupic cos co nie
    nalezy do sprzedajacego, jak sie znajdzie prawdziwy wlasciciel to bedzie ci
    "lyso" ...

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec