eGospodarka.plGrupypl.internet.polipdostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam też nie działa? › Re: dostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam też nie działa?
    From: "gtk@adm" <x...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: dostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam też nie działa?
    Date: Thu, 12 Feb 2004 13:41:18 +0100

    Dnia 2004-02-12 13:07,Użytkownik Zbigniew Sikora napisał:

    > Zapomniałeś o czym rozmawiamy. Ruch pomiędzy TPNETem a dowolnym dużym
    > operatorem wykazuje znaczną asymetrię polegającą na korzystaniu z zasobów
    > tego operatora, lub jego peerów przez klientów TP SA. To, czy łącze do
    > TPNETu kupuje firma hostingowa, czy też korzysta z tranzytu przez Atmana czy
    > GTS niczego nie zmienia - ruch jest dalej asymetryczny, a ceny łącz do
    > TPNETu kosmiczne.

    Ok, czyli zestawiam lacze stm4 do tpnetu, swiadcze na nim uslugi
    hostingowe tylko i wylacznie, ide do tepsy i co? maja mi za to placic?
    Zloty inteteres. Co do cen to nie twierdze, ze sa one zdrowe, chodzi mi
    o sam fakt kto komu placi.

    > Zresztą temat ten był wałkowany na grupie do znudzenia, więc bez sensu go
    > dalej kontynuować. Nie bardzo rozumiem skąd u Ciebie i innych taka silna
    > wola obrony polityki cenowej TP SA. Z jednej strony chcecie masowego,
    > taniego Internetu, a z drugiej strony bronicie firmy, która stwarza w tej
    > materii największe przeszkody. Żeby nie było niedomówień - mówiąc: masowego
    > mam na myśli dostęp świadczony przez wielu operatorów, a nie tylko
    > Neostradę.

    Od ilu lat na rynku jest Dialog, Netia ? Dialog obecnie probuje
    wprowadzic jakiegos adsl, netia ma w planach. Cenea neostrady jest
    obecnie na poziomie cen w europie, ma byc 4x taniej tylko dlatego ze my
    mniej zarabiamy? przeciez sprzet do swiadczenia takiej uslugi kosztuje
    tyle samo u nas co w europie zachodniej.

    > Zdajesz sobie oczywiście sprawę, że nie jesteś obiektywny ?
    > Mówisz o narodowym operatorze, który odziedziczył ogromny majątek, a teraz
    > nie wywiązuje się z ustawowych obowiązków udostępniania tego majątku innym.

    Jezeli sie nie wywiazuje to dlaczego nie przegrywa spraw w sadzie? A
    moze tepsa kupila sady?

    > Jest takie powiedzenie: "noblesse oblige". Grać sobie w kulki może firma X,
    > ale nie firma tego kalibru co TP SA. A poza tym pomiędzy "wykorzystywaniem
    > luk", a bezczelnym ignorowaniem prawa jest kolosalna różnica. Tutaj mamy do
    > czynienia z tym drugim.

    Jezeli jest tak jak mowisz to nie zyjemy w panstwie prawa, to pewnie tez
    wina tepsy;)

    Z mojej strony EOT, tak jak mowisz temat byl juz przewalkowany z kazdej
    strony

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |