  • 31. Data: 2011-06-21 21:05:19
    Temat: Re: douczcie mnie - alkohol we krwi
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-21 20:54, Shrek pisze:

    > Śmiem twierdzić, ze miałeś szczęście. Po prostu sędzia miał to w
    > dupie i nie chciało mu się w ustawę zajrzeć. A prokurator
    > jeszcze bardziej do dupy.

    Śmiem twierdzić, że pieprzysz. Jakby się sędziowi czy
    prokuratorowi nie chciało, nie odbyłoby się coś 10/12 rozpraw,
    gdzie takie sprawy załatwiane są na 1 posiedzeniu.

    "Wynikiem bocznym" tego postępowania były kary dla policjantów
    zeznających na sprawie za obrazę sądu.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 32. Data: 2011-06-21 23:44:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał w wiadomości

    > "na jakiej podstawie stosuje się przelicznik" - moja odpowiedź: na
    > podstawie widzi mi się. tak samo jak limit jest ustalany na podstawie
    > widzi mi się.
    > W Polsce tak się właśnie kalibruje alkomaty, że 1mg/l to jest 2.1 promila
    > A limity, podałem jako przykład.

    jak 1mg/l może być 2,1 promila skoro w ustawie stoi albo 0,1mg albo 0,2
    promila...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 33. Data: 2011-06-21 23:47:27
    Od: Paul <e...@e...com>

    > Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał w wiadomości

    > jak 1mg/l może być 2,1 promila skoro w ustawie stoi albo 0,1mg albo 0,2
    > promila...

    no i co z tego?

    jakby pisało 1 m albo 99 cm to według Ciebie ustawa, by twierdziła, że
    99cm = 1m?

    ustawodawca po prostu zaokrąglił.

    powinno być 0,1mg lub 0,21 promila.

    z resztą np. w anglii jest przelicznik 2,4 jeśli dobrze pamiętam, ale
    nie jestem tego na 100% pewien.

  • 34. Data: 2011-06-22 00:00:16
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > ustawodawca po prostu zaokrąglił.
    >
    > powinno być 0,1mg lub 0,21 promila.
    Pozwól, że się z Tobą nie zgodzę.
    Definicja promila - 100 mg alkoholu w 1 dl krwi.
    To teraz odwróć proszę równanie i powiedz jakim cudem Tobie wychodzi
    0,1mg=0,21? ?
    WOJO

  • 35. Data: 2011-06-22 00:05:46
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-22 00:00, WOJO pisze:

    > Pozwól, że się z Tobą nie zgodzę.

    Pozwalam. Ale Twoja niezgoda prawa nie zmieni.
    Z resztą zamiast pisać głupoty, wejdź na stronię jakiegokolwiek
    producenta i sobie sprawdź, że nie masz racji.

  • 36. Data: 2011-06-22 00:19:47
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Pozwalam. Ale Twoja niezgoda prawa nie zmieni.
    > Z resztą zamiast pisać głupoty, wejdź na stronię jakiegokolwiek
    > producenta i sobie sprawdź, że nie masz racji.

    A producentów obowiązuje inna matematyka ?
    I wskaż mi proszę gdzie napisałem "głupotę" ?
    A teraz wykonam za Ciebie zleconą przez Ciebie pracę:
    http://www.alko-maty.pl/?p=p_62&sName=Kalibracja
    http://www.kontrolatrzezwosci.pl/informacyjna-6.html
    Doczytaj, co to jest kalibracja i na czym polega, a potem skoryguj swoje
    poglądy na temat matematyki.
    WOJO

  • 37. Data: 2011-06-22 00:23:09
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-22 00:19, WOJO pisze:

> [...]
    > http://www.kontrolatrzezwosci.pl/informacyjna-6.html
    > Doczytaj, co to jest kalibracja i na czym polega, a potem skoryguj swoje

    ale to nie są strony producentów.
    w polsce stosuje się przelicznik 2,1 i żadną matematyką tego nie
    zmienisz. w inny krajach jest np 2,4

    Ja na prawdę nie wymagam wiele - wejdź na stronę *producenta* i tam
    doczytaj.

  • 38. Data: 2011-06-22 00:27:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 00:05:46 +0200 osobnik zwany Paul wystukał:

    > Pozwalam. Ale Twoja niezgoda prawa nie zmieni.

    w której ustawie jest zapisany przelicznik 2.1?

    --
    mst <at> gazeta <.> plustawie jest zapisay
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2011-06-22 00:29:35
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-22 00:23, Paul pisze:

> [...]
    > zmienisz. w inny krajach jest np 2,4
    >
    > Ja na prawdę nie wymagam wiele - wejdź na stronę *producenta* i tam

    a nawet na tej co podałeś są przeliczniki

    http://www.alko-maty.pl/?p=productsMore&iProduct=540

  • 40. Data: 2011-06-22 00:33:16
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-22 00:27, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 00:05:46 +0200 osobnik zwany Paul wystukał:

    > w której ustawie jest zapisany przelicznik 2.1?

    pewnie żadnej.
    obstawiałbym jakieś rozporządzenie, ale nie chce mi się szukać.

    No, ale skoro jesteś mądrzejszy od producentów, to jutro rano zacznij
    dzwonić do wszystkich i mówić, że się nie znają, może któryś się
    zdenerwuje i Ci poda podstawę prawną.