  • Data: 2009-07-22 08:55:46
    Temat: Re: dziwny uklad
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek S napisał:
    > Witam
    > hmm no wiesz te 5 min jest wstępnie założenie ale nic nie powinno się stać.
    > Zresztą może wystarczy 2 min ? nie wiem .
    > jak wróci 12 V powinno być rozwarte .
    > czyli:
    > - zasilanie 12 V włączone => rozwarte
    > - zasilanie 12 V wyłączone => zewrzyj na ok 5 min po czym rozewrzyj
    > -zasilanie 12 V włączone => rozwarte

    No i tu pojawia mi się pewna sprzeczność.
    1) Stan początkowy: jest zasilanie 12V => magiczna kostka ma "styki"
    rozwarte.
    2) wyłączamy zasilanie 12V => magiczna kostka zwiera "styki" na 5min.
    3) włączamy ponownie zasilanie 12V przed upływem 5min => coś się dymi,
    albo magiczna kostka robiąca zwarcie, albo źródło zasilania.

    Albo "to se ne da", albo nie do końca rozumiem Kolegi intencje.

    Pozdrawiam
    Grzegorz