  • Data: 2009-02-25 20:09:40
    Temat: Re: eagle move
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Jurkiewicz wrote:

    > Eagle ma po prostu inną filozofię pracy na dodatek diametralnie różną
    > od Protela. Sam się przesiadałem właśnie w tym kierunku to było na
    > początku ciężko. Oczywiście, że ma dużo braków i niedociągnięć ale
    > ma też sporo rzeczy, których nie uświadczysz w Protelu.

    Moglbys jakies przyklady podac?

    > No i kto używa legalnie kupionego Protela

    Ja ;-)

    >... za to Eagle'a możesz
    > mieć bez stresu i do kiszki się przyzwyczaić ;)

    Bez stresu to juz Orcad byl... stres sie zaczal jak szefostwo uslyszalo
    'albo bedzie Protel albo ja odchodze z firmy'. Po prostu bylo mi szkoda
    czasu zajmowac sie glupimi problemami w Orcadzie zamiast koncentrowac
    sie na zadaniu wlasciwym. 2 lata wytrzymalem.

    Cena Protela to 3-6 pensji w UK, wiec uzasadnic zakup jest dosc latwo.
    Inna sprawa ze wbrew temu co niektorzy tu pisali liczba zwisow Protela
    nie spada z posiadaniem legalnej licencji ;-(
    Ostatnio zreszta sie nie wiesza, dodali chyba jakis watchdog. Jak jest
    komedia (z reguly exception) to wszystko staje na pol sekundy i masz
    okienko z exception.

    --
    Jerry1111