eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaefekt nieba - gdzie kupic swiatlowod, jakie zrodlo swiatla? › Re: efekt nieba - gdzie kupic swiatlowod, jakie zrodlo swiatla?
  • Data: 2009-08-16 14:06:35
    Temat: Re: efekt nieba - gdzie kupic swiatlowod, jakie zrodlo swiatla?
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek pisze:

    > Żeby się wbił to potrzebuje wytrzymałości na ściskanie przy określonej długości
    > i ostry czubek.

    Przy tej średnicy to cały światłowód jest ostrym czubkiem. Drut
    miedziany w lince ma większą średnicę a też potrafi się wbić w palec.

    > A nawet jak by przeszedł przez skórę to zostanie rozpoznany jako ciało
    > obce, zrobi się torbiel i zostanie wypchnięty na zewnątrz.

    Co nie zmienia faktu, że trochę to potrwa i przyjemne nie jest. A całą
    sprawę utrudnia fakt, że taki światłowód jest słabo widoczny i pęsetą
    ciężko to wyjąć.

    --
    przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
    no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,