eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyetoll po czesku › Re: etoll po czesku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: etoll po czesku
    Date: Wed, 1 Dec 2021 00:32:20 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <so6cae$n8$1@news.icm.edu.pl>
    References: <13gidel4kn3h2.e9jt9r5kcswn$.dlg@40tude.net>
    <61a3f5f8$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <so1tdj$m12$1$Cav@news.chmurka.net>
    <61a53ec8$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <so4g6t$3aq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <61a5d226$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <so4q0b$88l$1$Cav@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 30 Nov 2021 23:32:30 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
    logging-data="744"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.3.2
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <so4q0b$88l$1$Cav@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2699506
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 30.11.2021 o 10:13, Cavallino pisze:
    > W dniu 30-11-2021 o 08:26, Irek.N. pisze:
    >>> W sensie, że nie podoba Ci się automat pobierający opłaty?
    >>> I że to wymusza włączenie aplikacji choćby na moment wjazdu na
    >>> autostradę?
    >>
    >> Trochę tak, nie podoba mi się, że aby wjechać na autostradę muszę mieć
    >> telefon włączony. Kolejne uzależnienie zupełnie niepotrzebne. Jak będę
    >> w trasie i z jakichkolwiek powodów będę musiał przejechać płatną
    >> autostradą, to nie dam rady tego zrobić nie mając sprawnego telefonu.
    >> Tak, nie podoba mi się to. Ale tylko trochę.
    >
    > Ale to i tak lepsze niż stanie po 0,5 h na bramkach.

    Po co człowiekowi, który raz do roku jedzie na święta jakaś pieprzona
    aplikacja. Na rozpoznanie tematu, poinstalowanie co należy,
    porejestrowanie itp itd zejdzie mu przynajmniej te 0,5h. O ile
    oczywiście nie pojawią się jakieś problemy w rodzaju za stary system,
    niewłaściwa karta, itp. A następnego roku sytuacja powtórzy się. To jest
    właśnie taka sama sytuacja z biletami jaką opisywałem jak to sobie
    jechałem pociągiem i autobusami zamiast spalinowym.

    Takie rozwiązania są dobre dla ludzi, którzy korzystają regularnie a i
    dla nich nie jest oczywiste, że są bezpieczne. Powiedziałbym nawet, że
    jest oczywiste, że nie są.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: