  • Data: 2010-10-12 20:01:31
    Temat: Re: gdzie ranking szybkosci HDD?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-12 21:49, Mateusz wrote:

    > Calkiem, ale dwukrotnie wieksza cena od momentusa 7200.4 na ktorym
    > bazuje niejako go odrzuca jako kandydata, chyba, ze sie czesto startuje
    > system ;) bo wtedy jest akuratny.
    >
    > Bo to, ze jak siele razy se otwiera te sdame pliki i czas dostepu robi
    > sie krotki... to nie wiem...
    >
    > tutaj test:
    > http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-twarde
    -wewnetrzne-25-cala/seagate-momentus-xt-st93205620as
    -320-gb

    Z mojej perspektywy - jezeli w ciagu dnia odpalasz 5 gier, ktora kazda
    czyta po 3-4 GB z dysku, to nie ma sensu... zreszta kto to trzyna ma
    laptopie ;)

    Jezeli zas pracujesz na tym dysku /czyli w gre wchodzi uruchamianie
    systemu, aplikacji biurowych i korzystanie z 1000 dokumentów, to efekt
    powinien byc znakomity/. Czas pokaze -testuje system na 8GB SSD :)

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/