    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: gwarancja na urzadzenie elektroniczne
    Date: Wed, 24 Jun 2009 23:20:29 +0200

    DJ pisze:

    > Nie ma prostych wyrobów... Nawet sznurek nie jest prosty. (urwał się, bo
    > pan wyprał w złym proszku)

    > Oczywiście, w takich przypadkach zawsze winę zwala się na użytkownika,
    > że uszkodził. Takie teraz mamy czasy, takie towary, i niestety z tym się
    > trzeba będzie pogodzić. Coś się spierd###li to do kubła, i po nowe.

    a ja bym wolał zeby producenci "gówna" mieli nakaz pisana ze to "gówno",
    a najlepiej zeby splajtowali, bez sztucznych tworów takich jak
    gwarancja. To my sami dajemy sie sciamniać i wybieramy tanie imitacje.
    Pół biedy jak są tanie. Czasami wybieramy te drogie.
    Tyle, ze co ja TU gadam. Ta grupa to w większości swiadomi ludzie, co
    nijak sie ma do naszej populacji...

    ToMasz