  • 1. Data: 2010-02-13 18:45:40
    Temat: Re: hyundai GETZ - jak wylaczyc ryglowanie drzwi????????
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    to funkcjonalność alarmu, a nie samochodu.
    Poproś o wyłączenie tam gdzie montowali alarm.

    Paweł

  • 2. Data: 2010-02-14 08:45:43
    Od: "Wesoly" <t...@i...pl>

    Auto kupione było już z alarmem.
    Jeśli go montowali to tylko w ASO w salonie, w którym bylem i mi powiedzieli
    ze sie nie da.

  • 3. Data: 2010-02-14 21:54:07
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Wesoly" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Auto kupione było już z alarmem.
    > Jeśli go montowali to tylko w ASO w salonie, w którym bylem i mi
    > powiedzieli ze sie nie da.

    To zadzwoń do innego ASO. Może tam będzie bardziej rozgarnięty personel.
    Wszyscy dealerzy Hyundaia w Polsce montują te same alarmy.

  • 4. Data: 2010-02-16 20:01:50
    Od: nexus6 <n...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2010-02-14 08:45, Wesoly pisze:
    > Auto kupione by?o ju? z alarmem.
    > Je?li go montowali to tylko w ASO w salonie, w którym bylem i mi powiedzieli
    > ze sie nie da.

    też mam Getza, w instrukcji od alarmu jest opisane jak to przełączać.
    Można też zmieniać inne funkcje (np. ponowne zamknięcie zamka jeśli
    przez jakiś czas od otwarcia zamka nie otworzysz drzwi).
    nexus