  • 1. Data: 2010-02-13 18:42:09
    Temat: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Lewis wrote:
    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    elated

    > Ale jak radzi sobie FWD na śniegu to w tym filmiku nie pokazali, w
    > zasadzie to niewiele w tym filmiku pokazali w związku z powyższą
    > dyskusją czyli RWD vs FWD na ŚNIEGU.

    Wiem, że nie na śniegu - ale mniej tendencyjne ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=uYUWIcw8_xg&feature=f
    vsr

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 2. Data: 2010-02-13 21:28:09
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Wiem, że nie na śniegu - ale mniej tendencyjne ;-)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=uYUWIcw8_xg&feature=f
    vsr

    Bylo.

    ps. tyle, ze to nie zimowe warunki..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 3. Data: 2010-02-13 23:23:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Feb 2010 18:42:09 +0100, Yans van Horn wrote:
    >Wiem, że nie na śniegu - ale mniej tendencyjne ;-)
    >http://www.youtube.com/watch?v=uYUWIcw8_xg&feature=
    fvsr

    IMO ten filmik jest bardzo tendencyjny.

    Kto w takiej sytuacji wciska glebiej gaz ?

    No i ciekawe czy alfa nie dalo sie lepiej pojechac, a ile razy
    cwiczono "prawidlowy" przejazd bmw.

    J.

  • 4. Data: 2010-02-14 01:08:01
    Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    J.F. wrote:
    vsr

    > IMO ten filmik jest bardzo tendencyjny.

    Nie wypowiadam się w tej kwestii.

    > Kto w takiej sytuacji wciska glebiej gaz ?

    Wsłuchaj się uważnie. Oni go jedynie nie puścili. Jedyna reakcja to
    kierownica.

    > No i ciekawe czy alfa nie dalo sie lepiej pojechac, a ile razy
    > cwiczono "prawidlowy" przejazd bmw.

    Z DSC włączonym ? Myślę, że za jednym z pierwszych.

    Nie jestem zwolennikiem polegania na tego typu wynalazkach, ale z
    doświadczenia wiem, że do pewnej granicy działają
    *naprawdę* dobrze. Testowałem wielokrotnie w różnych warunkach. Między
    innymi na 5-10cm śniegu. Normalnie najlepiej jeździ się ze
    zrelaksowanymi ustawieniami. Na torze oczywiście full-off.

    PS: Może zatem jeszcze to ;-) ? (akurat 2xRWD i AWD)
    http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 5. Data: 2010-02-14 09:01:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > PS: Może zatem jeszcze to ;-) ? (akurat 2xRWD i AWD)
    > http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY

    jeszcze brakuje nowego focusa zeby FWD przedstawic ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 6. Data: 2010-02-14 14:13:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Feb 2010 01:08:01 +0100, Yans van Horn wrote:

    >Wsłuchaj się uważnie. Oni go jedynie nie puścili. Jedyna reakcja to
    >kierownica.

    No to przy takiej umiarkowanej predkosci IMO nie zalezy to od rodzaju
    napedu.

    >PS: Może zatem jeszcze to ;-) ? (akurat 2xRWD i AWD)
    >http://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY

    Czy dobrze zrozumialem:
    Lotus 2:15
    AMG 3 z kawalkiem
    Audi 2:43
    BMW 2:38

    J.

  • 7. Data: 2010-02-14 15:03:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Czy dobrze zrozumialem:
    > Lotus 2:15
    > AMG 3 z kawalkiem
    > Audi 2:43
    > BMW 2:38

    Mi sie wydawało ze BMW 2:48

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 8. Data: 2010-02-14 18:38:14
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Kuba (aka cita) wrote:

    > Mi sie wydawało ze BMW 2:48

    Rozwieje wątpliwości :-)

    Lotus 2:15.16
    Merc 2.43
    Audi 2.43.9
    M3 2:38.9

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 9. Data: 2010-02-14 18:41:35
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Kuba (aka cita) wrote:

    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

    > jeszcze brakuje nowego focusa zeby FWD przedstawic ;)

    Focus jest niezly, ale czy czasem niedomaga mocą ?

    PS: Polecam jeszcze to (jeśli chodzi o kontrolę)
    http://www.youtube.com/watch?v=wD3AwQ_fsfs

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2010-02-14 18:52:25
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 14 Feb 2010 18:41:35 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
    wrote:

    > Focus jest niezly, ale czy czasem niedomaga mocą ?

    RS MkII?

    > PS: Polecam jeszcze to (jeśli chodzi o kontrolę)
    > http://www.youtube.com/watch?v=wD3AwQ_fsfs

    Z tego filmu wynika, co wiedzą wszyscy wtajemniczeni: Clarkson
    nie umie jeździć. Jeździć umie np. Needell.

    r.