  • 1. Data: 2010-02-09 11:38:49
    Temat: Rejestrator, nagrane przewinienie, jak ukarac?
    Od: mleko <m...@m...ml>

    Jest sobie stronka jakjedziesz pl, gdzie chlopaki chwala sie tym co
    udalo im sie nakrecic, moze kiedys ktorys dostanie oskara, ale nie o tym.
    Jest sobie niejaki Zenon, ktoremu udalo sie nakrecic straszne wykroczeni
    ( zreszta bardzo wkur...ce)
    http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/79
    W prawdzie nie widac numerow tego zloczyncy, ale sa podane DW 445ES

    Ten sam Zenon z tego portalu nakrecil taki filmik:
    http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/62
    gdzie przekracza linie ciagla, zajezdza droge i stwarza niebezpieczna
    sytuacje. Ile za takie wykroczenie jest punktow i jak pociagnac do
    odpowiedzialnosci autora tego filmiku?

    I jeszcze jako ciekawostka:
    http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/34
    Kierowca pandy to pirat wg tej stronki, a jedyne przewinienie jakie tam
    widze, to brak kierunkowskazow. Nie wspominajac o tym, ze kierowca auta
    z rejestratorem jechal dwoma pasami. Nawet cos tam marudzi pod nosem.
    Jak takiego ukarac, za jazde dwoma pasami?

  • 2. Data: 2010-02-09 12:10:03
    Temat: Re: Rejestrator, nagrane przewinienie, jak ukarac?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 11:38:49 +0100, mleko napisał(a):

    > http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/79
    > W prawdzie nie widac numerow tego zloczyncy, ale sa podane DW 445ES

    Ten który kręci także popełnił wykroczenie.

> [...]
    > gdzie przekracza linie ciagla, zajezdza droge i stwarza niebezpieczna
    > sytuacje. Ile za takie wykroczenie jest punktow i jak pociagnac do

    1 punkt za linię, 7 za kolizję.
    Złóż zawiadomienie na policję, będą chcieli to się tym zajmą.

> [...]
    > z rejestratorem jechal dwoma pasami. Nawet cos tam marudzi pod nosem.
    > Jak takiego ukarac, za jazde dwoma pasami?

    Można, liczba punktów nieokreślona. No ale do końca nie wiadomo czy ten
    ktoś jedzie 2 pasami, to jest naprawdę trudne do określenia tutaj.
    Kierowca Pandy na filmiku popełnia wykroczenie zmiany pasa ruchu bez
    zasygnalizowania tego zawczasu, nic więcej. Kierowca dostawczaka robi
    coś naprawdę dziwnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-02-09 12:15:20
    Od: mw <m...@g...com>

    On Feb 9, 11:38 am, mleko <m...@m...ml> wrote:
    [...]
    Z tej samej strony:
    http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/36

  • 4. Data: 2010-02-09 12:21:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

> [...]
    > Kierowca Pandy na filmiku popełnia wykroczenie zmiany pasa ruchu bez
    > zasygnalizowania tego zawczasu, nic więcej. Kierowca dostawczaka robi

    Kierowca Pandy nie popełnił żadnego wykroczenia, idiota w dostawczaku
    zajechał mu drogę, więc ten, by uniknąć kolizji, zjechał na prawy pas.

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-02-09 12:24:14
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    MadMan pisze:

> [...]
    > Kierowca Pandy na filmiku popełnia wykroczenie zmiany pasa ruchu bez
    > zasygnalizowania tego zawczasu, nic więcej.

    No i jeszcze wyprzedzanie z prawej strony

  • 6. Data: 2010-02-09 12:25:42
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Uzytkownik "mleko"

    Komuna zrobila wam gówno z mózgu - teraz sami bedziecie na siebie
    donosic ?

  • 7. Data: 2010-02-09 12:25:57
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    mw pisze:
    > On Feb 9, 11:38 am, mleko <m...@m...ml> wrote:
    > [...]
    > Z tej samej strony:
    > http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/36

    Właśnie miałem zapodać tego linka :-)
    Niestety nadal nie rozumiem takiego blokowania.
    Chętnie bym takim samozwańczym regulatorom dawał kilof do
    rozpierdzielenia niepotrzebnego pasa ;->

    Seco

  • 8. Data: 2010-02-09 12:29:41
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Rafał pisze:

    > No i jeszcze wyprzedzanie z prawej strony

    Zaraz zaraz!

    Przecież wyprzedzanie z prawej strony jest dozwolone na jezdni
    dwukierunkowej jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym
    lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w
    tym samym kierunku

    Seco

  • 9. Data: 2010-02-09 12:30:29
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-09 12:25, WIHEDCNF wrote:

    > Uzytkownik "mleko"
    >
    > Komuna zrobila wam gówno z mózgu - teraz sami bedziecie na siebie donosic ?

    Kiepsko u ciebie z logicznym mysleniem.

  • 10. Data: 2010-02-09 12:31:31
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "WIHEDCNF" <2...@h...nl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "mleko"
    >
    > Komuna zrobila wam gówno z mózgu - teraz sami bedziecie na siebie
    > donosic ?

    Jestes potomkiem recydywisty?