  • Data: 2012-04-03 22:34:50
    Temat: Re: jak nazywają się te testy
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-03 08:52, Piotr Gałka pisze:
    > Na pewno wymagany jest
    > wyłącznik całkowicie elektrycznie uniemożliwiający włączenie pola. Brak
    > wymagań badań na odporność ma się nijak do pozwolenia na czysto
    > elektroniczną kontrolę drzwiczek.

    Wyłącznik "całkowicie elektryczny" też się może zepsuć -- np. nastąpi
    sklejenie styków.

    > Generalnie wszędzie, gdzie w grę wchodzi bezpieczeństwo wymagane powinny
    > być rozwiązania nie bazujące na prawidłowej pracy procesora czy braku
    > błędów w oprogramowaniu, a nie dopuszczone dowolne, bo przecież jest
    > badanie na odporność.

    Baaaardzo konserwatywne podejście.
    Czy chcemy tego, czy nie, nasze życie i zdrowie zależy od poprawnej
    pracy systemów mikroprocesorowych -- pewnie jeszcze częściej niż nawet
    nam, elektronikom, się to wydaje.

    > Czy sądzisz, że obecnie odporność mikrofalówki na zakłócenia jest badana
    > przy otwartych drzwiczkach - jestem prawie pewien, że nie.

    W zasadzie każde trochę bardziej złożone urządzenie elektryczne, czy
    elektroniczne niesposób przebadać w każdych warunkach jakie mogą
    wystąpić (i pewnie występują u użytkownika).

    pzdr
    mk