  • Data: 2012-04-04 10:56:38
    Temat: Re: jak nazywają się te testy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w
    >>> ludzi. Porownaj to z ludnoscia Indii, Pakistanu, Chin, albo
    >Osobno, kazdy z tych krajow wciaga cala UE nosem;-)

    No nie, z Pakistanem to troche przesadziles.

    A jak spojrzec w dane ekonomiczne i GDP to jest jeszcze gorzej ..

    >Hmm, Korea, Japonia w ciagu 20-30 lat staly sie z bidnego zacofanego
    >kraju potega. Szczegolnie Korea.

    Z amerykanska pomoca. Bo Japonia to juz przed wojna zaczynala sie
    rozwijac - przyjeli amerykanska lekcje z pokora i zrozumieniem :-)

    >Chiny, Indie, Wietnam sa na najlepszej drodze do dobrobytu. I to
    >rzecz niemozliwa - bez UE.
    >Czy chcialbym tak zap* jak niedawno zapodana na grupie Chinka?
    >Niekoniecznie.
    >Ale jesli juz mam zap*, to wole nad swoim biznesem niz nad
    >przekopywaniem sie przez kilometry urzedniczego belkotu.

    Pytanie czy zdobedziesz gdzies zlecenie na milion transformatorow.
    I tu jest roznica miedzy Polska i Chinami, czy Wietnamem, o ktorej nie
    mozesz zapominac.

    ... ale byc moze dzieki unijnym urzednikom krajowi urzednicy beda
    wkrotce wielkie ilosci lamp led zamawiac :-)

    >Wzrost gospodarczy w UE imponujacy nie jest, za to wzrost biurokracji
    >nie ma sobie rownych.

    Ale biurokracja to nie jest temat na pierwsze strony amerykanskich
    gazet :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=9dnHVEqU7Hg

    Nie, to nie jest unijny przepis. NIewykluczone ze teraz to nie
    obowiazuje, bo w Unii moga sie pobrac gdziekolwiek :-)

    >Rozpieprzylismy komunizm, ZSRR, to i z UE sobie poradzimy;-)

    Troche zaczynamy - np stalismy sie potega w produkcji mebli.
    Calej europie nasze meble odpowiadaja, tylko Anglicy chca jakis
    niepalnych pianek w wypelnieniu.
    Takich wymagaja ... to my im deklarujemy ze takie od nas dostaja :-)

    J.