  • Data: 2021-04-18 10:44:22
    Temat: Re: jak odczytać stan diody led?
    Od: BudynPL <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 18 kwietnia 2021 o 10:16:49 UTC+2 Dariusz Dorochowicz napisał(a):
> [...]
    y-wzmacniacz-cyfrowy-amwl-9dsp1d200.html
    wzmacniacza zestawu 8szt jakiś fotorezystorów, poprzez USB przesłanie do kompa, i
    żeby jakimś driverem się dało to odczytać.
    > Może nie całkiem proste w realizacji, ale jakiś czas temu na którejś
    > grupie programistycznej było pytanie o podobny temat, ale chodziło o
    > wykorzystanie algorytmów rozpoznawania obrazów. Kamera patrzyła na
    > jakieś urządzenie i miał być rozpoznany jego stan. Fotoelementy mają
    > taki problem, że trzeba trochę czasu mimo wszystko poświęcić ;) na
    > regulację czułości, żeby poprawnie działały w każdych warunkach
    > oświetleniowych.
    > Nie żebym mówił że się nie da, ale można się zdziwić.
    > Temat fajny tak czy inaczej :)

    myślałem w tą stronę również - zamontowana na stałe kamera patrzyłaby na wzmacniacz,
    raczej w dość prosty
    sposób analizowałbym kolor pixeli na stosownych współrzędnych.
    Ale u mnie się nie da - nie ma miejsca na zamontowanie kamery, tak aby była
    nienarażona na przypadkowe
    ingerencje użyszkodników.

    b.