eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjajak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd? › Re: jak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd?
  • Data: 2009-01-21 09:16:18
    Temat: Re: jak polaczyc philips pvr cyfry z magnetowidem/nagrywarka dvd?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jg" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:5uncf5gma2ds.yme08q8hr1tc$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Tue, 20 Jan 2009 09:02:10 +0100, Kot Prezydenta napisał(a):

    > W rekocorderze dvd mam dwa scart'y:
    >
    > - av2: (tu dwie opcje, zaleznie co podlaczam):
    > a) podlaczenie Pay-TV/Canal plus Decoder (tutaj nalezy nastawic poprzez
    > menu av2 na ustawienie "Decoder") lub
    > b) podlaczenie magnetowidu VCR/Cable Box/Satellite Tuner (tutaj nalezy
    > nastawic av2 na ustawienie "Inny" i dodatkowo nastawic "AV2 Record" na
    > Auto
    > lub CVBS lub RGB - mam Auto)

    No a ja napisałem coś innego ? Podłączyć tuner, wybrać jako źródło sygnału
    w nagrywarce AV2 (bo to jest właśnie wejście AV2)
    Teraz pozostaje kwestia co masz ustawione w Dekoderze jako sygnał wyjściowy
    i w nagrywarce jako wejściowy - musza się zgadzać, ja bym sprawdził czy w
    parametrach tegoż wyjścia z dekodera możesz ustawić RGB, tak samo w wejści
    AV2.

    Jeśli wszystko będzie ok to na tv wybierasz wejście do którego jest
    podłączona nagrywarka i powinieneś zobaczyć obraz z dekodera.

    nie wiem czy to jasne ?

    > Rozumiem, ze jesli chodzi mi o podglad albo nagrywanie sygnalow ze zlacza
    > scart to nie musze szukac jakichs programow (tak jakbym korzystal z kabla
    > antenowego tv naziemnej i tunera tv), by szukac kanalu z dekodera, tylko
    > po
    > prostu wybrac podglad sygnalu z wejscia av, nie?

    Tak, kanał wybierasz na dekoderze, w nagrywarce wybierasz tylko wejście z
    którego ma pobrać sygnał, cyzli AV2