    Date: Sat, 10 Sep 2022 12:11:14 +0200
    Subject: Re: jak trawić aluminiowe pcb?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Mirek <m...@n...dev>

    On 10.09.2022 05:38, Irek.N. wrote:

    > A pewnie że tak, ale... jak PCB ma być gotowe za 15 minut, albo na
    > dziś/jutro, to akurat w tym przypadku laserem (nie drukarką) można sobie
    > poradzić. Tylko że dostajesz PCB bez masek, opisówki i jak jest THT to
    > wiercenia też Cię czekają. Skoro Mirek pyta o trawienie, to pewnie taka
    > PCB była by wystarczająca. To tak w kontekście trawienia - po prostu nie
    > trawić ;)

    Dokładnie tak. Potrzebuję jedną płytkę, żeby zamocować specyficzne LED-y.
    Na zwykłym pcb się nie opłaca, bo się sfajczą.
    Żadnych wierceń, opisów, masek. Więcej nie pytajcie.
    Mam frezarkę cnc to sobie mogę zrobić bez problemu.
    Bezpośrednio nie wyfrezuję jak zwykłą, ale mogę pokryć lakierem
    i go wygrawerować, następnie wytrawić - sposób może trochę dłuższy niż
    bezpośrednie grawerowanie, ale efekt lepszy i mniej problemów z
    ustawianiem.
    Z wierceniem, frezowaniem, maską i opisem też nie ma problemu ale tutaj
    nawet nie ma takiej potrzeby.
    Czy to jest papranie się?
    Młodzi jak przychodzą teraz na praktyki albo nawet do pracy to w
    zasadzie można z nazwiska: Pan Niedasię albo Pan Niechcemisię.
    BTW: co trzeba spełnić żeby zamówić płytki w Chinach na firmę?

    --
    Mirek.