  • 21. Data: 2009-10-19 11:02:12
    Temat: Re: jaka lustrzanka Olympus ?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Pan Piskorz pisze:
    > A czym technologia zastosowana w E-620
    > różni się od tej z E-4xx i E-5xx?

    Technicznie lepsze zdjęcia produkuje. Imo wreszcie można ten system
    poważnie rozważyć :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2009-10-19 12:02:30
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Z tym 'na pewno nie zmniejszyło im to kosztów produkcji' to bym ostro
    > polemizował. Aby przycisk był podświetlany musi mieć odpowiednią
    > konstrukcję, trzeba pod nim założyć led-a podświetlajacego, doprowadzić
    > do tego led-a prąd -

    Żeby wstawić niepodświetlane, pewnie musieli utworzyć nową linię
    produkcyjną dla niepodświetlanych przycisków :P
    Tez z serii E-400 i E-500 pewnie nie pasują.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 23. Data: 2009-10-19 12:08:45
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 19 Paź, 00:08, "ZAQ" <w...@b...com> wrote:

    > aparat losowo się zawiesza, mimo wyprobowanych
    > kilku kart zapisuje zdjecia uszkodzone (np. do polowy a reszta czarna),

    A te źle zapisane zdięcia to widać od razu na podglądzie w aparacie,
    czy dopiero na komputerze?

    > przebieg to jakies ~53000 fotek.

    Faktyczne, często strzelasz.

    > poprostu mam ten aparat niemal zawsze przy sobie,

    Czyli potrzebujesz coś małego i wytrzymałego.
    Może zrobił byś powrót do przeszłości i kupił E-1 lub E-300, oba nieco
    większe od E-400 ale E-1 jest nie do zarżnięcia (minimum 150tys
    klapnięć), a takich trwałych entry level jak E-300 już dawno nie
    produkują.

    Przeanalizuj ogniskowe na jakich robisz, bo może coś z m4/3 by ci
    podpasowało np. ze stałkami 14, 17/20, 45 ....

  • 24. Data: 2009-10-19 12:29:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Technicznie lepsze zdjęcia produkuje. Imo wreszcie można ten system
    > poważnie rozważyć :)

    Ja tam nie narzekam na E-520 :)

  • 25. Data: 2009-10-19 14:36:12
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 19 Paź, 13:02, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Technicznie lepsze zdjęcia produkuje. Imo wreszcie można ten system
    > poważnie rozważyć :)

    Hahahaha ...
    Jak ktoś wcześniej srał na system, którym teraz sam robi zdięcia, to
    musi wymyśleć jakąś wyssaną z palca teoryjkę aby się wytłumaczyć,
    dowartościować, "chwalić swój ogonek" ....

    Żałosny jesteś muzykantku, oj żałosny.

  • 26. Data: 2009-10-19 14:47:58
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Mój SP350 (żebyś czasem nie kombinował z interpretacją, to OLYMPUS)
    > rozpadł się. Podobnie jak dwa Canony i Fuji. To się zdarza, także na ziemi.

    Nie został zniego sprawny wyświetlacz? Mam SP350 z pękniętym
    wyświetlaczem, chętnie bym kupił niezadrogo.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 27. Data: 2009-10-19 15:30:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Czarek pisze:
    > Nie został zniego sprawny wyświetlacz? Mam SP350 z pękniętym
    > wyświetlaczem, chętnie bym kupił niezadrogo.

    Niestety, klapa naprawiona i aparat znowu jest dyżurnym aparatem plecakowym.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /podobno każdy ma jakieś sympatie polityczne - ja nie mam/

  • 28. Data: 2009-10-19 15:33:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nieznajomy pisze:
    > Czyli potrzebujesz coś małego i wytrzymałego.
    > Może zrobił byś powrót do przeszłości i kupił E-1 lub E-300

    Albo od razu C2000 z XX wieku :)
    Sorry, ale głupia rada - kupować jakościowe truchło w imię rzekomej
    trwałości obudowy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co to jest: przykry zapach, na cztery litery, inaczej polityk?/

  • 29. Data: 2009-10-19 15:42:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nieznajomy pisze:
    > Jak ktoś wcześniej srał na system, którym teraz sam robi zdięcia, to
    > musi wymyśleć jakąś wyssaną z palca teoryjkę aby się wytłumaczyć,
    > dowartościować, "chwalić swój ogonek" ....

    Oj, przekwitły testosteronie, nie zrozumiesz nigdy, że można się nie
    brandzlować jakimś głupim aparatem za cenę dwóch dni pracy...

    Cóż, olek zawsze mi się podobał, bo lubię małe zgrabne aparaty.
    Niestety, dopiero seria 6xx i (chyba) 30 ma jaką taką jakość (głównie za
    sprawą dużej dynamiki, bo z ostrością nadal bida), choć konkurencja
    generalnie znowu uciekła, a topowe propozycje (A900, nowe Nikony)
    pożerają to wszystko bez zająknięcia. Niestety, także cenowo i wagowo.

    A tak na marginesie - pen jest fabrycznie spieprzony i zrobienie ostrego
    zdjęcia przy czasie ok. 1/100 jest możliwe z prawdopodobieństwem 30%.
    Najlepiej od razu schodzić na 1/25 (albo uciekać w 1/250). Czekam na
    upgrade, ale chyba to nienaprawialne. Szkoda, że panas wychodzi dopiero
    teraz, pewnie trzeba będzie się przesiąść.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /''m'' jak megalomania/

  • 30. Data: 2009-10-19 16:46:24
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał:

> [...]
    >upgrade, ale chyba to nienaprawialne. Szkoda, że panas wychodzi dopiero
    >teraz, pewnie trzeba będzie się przesiąść.

    Z ciekawości - na czym to spieprzenie polega? Czyżby wadliwe działanie
    stabilizacji powodowało, że wydłużenie czasu ekspozycji zwiększa szanse na
    uniknięcie poruszenia zdjęcia?

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)