    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <irj6dq$84t$3@news.onet.pl> <v...@4...com>
    <4ddd2345$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...com>
    <4ddd7fad$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@4...com>
    <4dde59b3$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <r...@4...com>
    <4dde5e1a$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@4...com>
    Subject: Re: kolejny dawca
    Date: Thu, 26 May 2011 16:21:04 +0200

    news:mrnst6pjllilhtnfp6boihei631s6c0j4g@4ax.com...
    Thu, 26 May 2011 16:05:15 +0200, w
    <4dde5e1a$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Thu, 26 May 2011 15:46:27 +0200, w
    > <4dde59b3$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"

    > No i odpowiada.
    > A w jakiej części, to jest sprawa na zupełnie inną dyskusję, zwłaszcza że
    > mocno zależy od jednostkowego przypadku.

    >Dyskutować to możesz ze sobą, w postanowieniu masz wyraźnie napisane.
    >Nie widzę, by był tym skręcający.

    ROTFL !!!
    Masz jakiś interes w tym żeby się błaźnić?

    >Możesz pokazać gdzie sąd określa w jakim
    >(jakimkolwiek?) stopniu?

    Oczywiście:

    "Sąd Rejonowy w K., w wyroku z dnia 26 czerwca 2008 r., uznał oskarżonego
    Janusza P. za winnego tego, że w dniu 11 maja 2006 r. w R., na skrzyżowaniu
    drogi krajowej nr 25 z drogą prowadzącą do miejscowości G., nieumyślnie
    naruszył zasady bezpieczeństwa w ruchu lądowym w ten sposób, że kierując
    samochodem osobowym Fiat 126p, nie zachował należytej ostrożności podczas
    wykonywania manewru skrętu w lewo oraz zastosował niewłaściwą technikę
    wykonania tego manewru przez to, że zjechał od prawej krawędzi jezdni
    bezpośrednio pod nadjeżdżający z tyłu samochód Peugeot kierowany przez
    Ireneusza P., czym doprowadził do zderzenia z tym pojazdem"

    I następne:

    "Wyrok ten uprawomocnił się w pierwszej instancji wobec niezaskarżenia przez
    żadną ze stron."

    oraz

    "Uznając, że podniesione w kasacji zarzuty są niezasadne, Sąd Najwyższy
    orzekł jak w części wstępnej. "

    Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    Czy może sformułowanie "został uznany za winnego ..... doprowadził do
    zderzenia z tym pojazdem" przekracza Twoje zdolności percepcyjne?