  • Data: 2011-05-27 22:08:13
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości
    news:irp01f$fb7$1@inews.gazeta.pl...

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Sam wchodzac na jezdnie sprawdzam, czy nadjezdzajacy pojazd ma zamiar sie
    > zatrzymac, ale to nie znaczy, ze nie mam pierwszenstwa.
    >
    > Tyle, ze jak napisal Tomek - to nic nie wnosi do dyskusji...

    Oczywiście - bo po cytatach z wyroków sądów, które jednoznacznie określały
    obowiązek sprawdzania lusterek przed skrętem nie ma już żadnej dyskusji.
    Co najwyżej ośli upór paru mało rozgarniętych, udających że nie przeczytało
    tych wyroków, więc nie zna stosownej wykładni, a co za tym idzie swoich
    obowiązków.