  • Data: 2011-05-27 22:25:13
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No nie wiem, nie wiem - skoro przepis byl, a go skreslono, to widac
    > intencja ustawodawcy bylo ... :-)

    Były zastrzeżenia natury formalnej do zapisu "zajechanie drogi" - nie
    zdefiniowanego w kodeksie.
    To i skreślono sformułowanie i zastrzeżenia przy okazji. ;-)

    > A takze z dezaprobata:
    > http://www.ies.krakow.pl/wydawnictwo/prokuratura/pdf
    /2006/09/13stefanski.pdf

    LOL
    To się organom ścigania nie podoba, to znaczy że stanowisko sądu słuszne.

    > A ledwie 3 miesiace wczesniej SN orzekl jak sygnaturze ktora podalem
    > wczesniej, oczywiscie tez majac aprobate w pismiennictwie :-)
    >
    > No dobra - nie nam maluczkim komentarze do kodeksow pisac - zwracam
    > tylko uwage ze jednego nikt nie neguje - wyprzedzac na skrzyzowaniu
    > nie wolno, a jak ktos wyprzedza i mu droge zajada, to i tak zostanie
    > skazany.

    I ten co zajedzie również.
    Choć tyle tego dobrego.