  • Data: 2022-09-23 12:48:02
    Temat: Re: koniec newsow
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello PiteR,

    > in <news:7388959812$20220921134302@squadack.com>

    > Tylko że ja mówię o kilku grupach na Hamsterze czy DNews i nie chce
    > i nie potrzebuję feedów. Nie zależy mi także na jakichś backupach.

    > Jest nas tak mało, że Hamster powinien wyrobić. Nie zależy mi także na
    > byciu w jakiejś hierarchi. Może być groch z kapustą na jednej grupie
    > Xnews ma silne filtry. Jest też filtr w oczach.

    > Dawno temu i nieprawda miałem w pracy jakiś serwer news nie wiem kto
    > nim zarządzał ale grupy były nazwane po prostu bez ceregieli
    > komputery, dom, dzieci, lekarz, praca itp a wchodziło się po IP.

    Odnoszę się tylko i wyłącznie do tego:
    ===8<===
    i można grupy nazywać dowolnie np

    pl.misc.samochody.pieszy.na.pasach
    ===8<===

    Z szacunku dla kilkudziesięcioletniej, ciężkiej pracy Tomasza, nie
    powinieneś namawiać do tworzenia grup w hierarchii pl.*

    Tylko tyle.

    Prywatne grupy możesz sobie tworzyć do oporu. I nie potrzeba do tego
    Hamstera. Masz do dyspozycji hierarchię alt.*, która jest
    dystrybuowana na świat i dostępna dla każdego. Możesz również zakładać
    prywatne grupy w Grupach Google, na Facebooku czy w komunikatorach.
    Rozwiązań jest multum.

    --
    Best regards,
    RoMan