  • 1. Data: 2022-09-19 12:58:29
    Temat: koniec newsow
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Z pl.internet.komunikaty:

    informujemy, że z dniem 2022-11-15 zaprzestajemy świadczenia usługi
    news.neostrada.pl. Decyzję motywujemy m.in. niskim zainteresowaniem
    wśród naszych klientów, jak również trudnościami z pozyskaniem feedów
    w ilości gwarantującej odpowiednią jakość usługi.

    Użytkownikom korzystającym z naszego serwera oraz administratorom
    serwerów, z którymi współpracowaliśmy, dziękujemy za wspólnie spędzone
    lata i nieoceniony wkład w rozwój polskiego USENET-u.

    Pytania i uwagi prosimy kierować na adres u...@n...neostrada.pl.

    Zespół news.neostrada.pl
    --
    Orange Polska/USENET
    u...@n...neostrada.pl

    I co zostanie - google ?

    J.

  • 2. Data: 2022-09-19 13:08:10
    Temat: Re: koniec newsow
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-09-2022 o 12:58, J.F pisze:
> [...]
    > serwerów, z którymi współpracowaliśmy, dziękujemy za wspólnie spędzone
    > lata i nieoceniony wkład w rozwój polskiego USENET-u.
    Nawet zacytować poprawnie nie potrafisz......

    Nie jestem przekonany, czy jeszcze wielu ludzi korzystało akurat z
    neostrady, ona chyba puszczała tylko posty własnych klientów (Orange).

    Są inne serwery.

  • 3. Data: 2022-09-19 13:43:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.09.2022 o 13:08, Cavallino pisze:

    > Nie jestem przekonany, czy jeszcze wielu ludzi korzystało akurat z
    > neostrady, ona chyba puszczała tylko posty własnych klientów (Orange).
    >
    > Są inne serwery.

    Ja puszczałem przez neostradę, ale mną się pewnie nie zmartwisz:P Jakie
    serwery polecasz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2022-09-19 13:57:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-19 o 13:43, Shrek pisze:

    > Ja puszczałem przez neostradę, ale mną się pewnie nie zmartwisz:P Jakie
    > serwery polecasz?

    Ja używam news.chmurka.net tylko trzeba się 'zameldować' na stronie
    http://news.chmurka.net/

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2022-09-19 14:09:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Sep 2022 13:08:10 +0200, Cavallino wrote:

    > Nawet zacytować poprawnie nie potrafisz......
    >
    > Nie jestem przekonany, czy jeszcze wielu ludzi korzystało akurat z
    > neostrady, ona chyba puszczała tylko posty własnych klientów (Orange).

    Wpuszczala juz chyba wszystkich w Polsce ... co tez moze byc
    problemem.
    Onet, gazeta, interia - wpuszczal, po zalogowaniu - z calego swiata.

    > Są inne serwery.

    I jak widac trzeba sie za wczasu przestawic ... albo do prezesa pisac
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2022-09-19 14:56:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-19-września-2022 o 13:08, Cavallino pisze:
    > neostrady, ona chyba puszczała tylko posty własnych klientów (Orange).

    Neostrada działała bardzo dobrze.

    Pokazywała nawet drzewo postów po którym wiadomo było kto komu odpowiada
    bez debilnego cytowania ;-)

  • 7. Data: 2022-09-19 15:03:29
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 19.09.2022 12:43, Shrek wrote:

    > Ja puszczałem przez neostradę, ale mną się pewnie nie zmartwisz:P Jakie
    > serwery polecasz?

    ja od lat używam news.eternal-september.org

    Lukasz

  • 8. Data: 2022-09-19 15:10:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-09-2022 o 14:09, J.F pisze:

    > Wpuszczala juz chyba wszystkich w Polsce ...

    Od kiedy?

  • 9. Data: 2022-09-19 16:44:24
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > serwerów, z którymi współpracowaliśmy, dziękujemy za wspólnie spędzone
    > lata i nieoceniony wkład w rozwój polskiego USENET-u.

    niusy.pl ;-)

  • 10. Data: 2022-09-19 16:45:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.09.2022 o 13:43, Shrek pisze:

    > Ja puszczałem przez neostradę, ale mną się pewnie nie zmartwisz:P Jakie
    > serwery polecasz?

    Dla stałych adresów IP można uzyskać dostęp na news.icm.edu.pl