  • Data: 2022-09-23 17:47:34
    Temat: Re: koniec newsow
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Odnoszę się tylko i wyłącznie do tego:
    > ===8<===
    > i można grupy nazywać dowolnie np
    >
    > pl.misc.samochody.pieszy.na.pasach
    > ===8<===
    >
    > Z szacunku dla kilkudziesięcioletniej, ciężkiej pracy Tomasza, nie
    > powinieneś namawiać do tworzenia grup w hierarchii pl.*

    Ale to jego news:pl.* a nie każde news:pl.* jest jego.

    > Tylko tyle.

    Jak tylko tyle to masz powyżej. Zwykle nie ma sensu tworzenie grup
    wpisujących się w istniejące i szeroko znane, ale w konkretnym przypadku
    może być inaczej. Dlatego pytałem o co właściwie chodzi.

    > Prywatne grupy możesz sobie tworzyć do oporu.

    No i te prywatne też mogą się nazywać pl.* a także mogą być publiczne bo
    niby w czym jedne publiczne news:pl.* mają być bardziej publiczne od
    innych publicznych news:pl.*

    > I nie potrzeba do tego
    > Hamstera. Masz do dyspozycji hierarchię alt.*,

    Ale to na tych serwerach, które tak właśnie są zorganizowane. Inne mogą
    być inaczej.

    > która jest
    > dystrybuowana na świat

    To co powyżej.

    > i dostępna dla każdego.

    Każdego człowieka? Każdego serwera? Każdego stołka?

    > Możesz również zakładać
    > prywatne grupy w Grupach Google, na Facebooku czy w komunikatorach.
    > Rozwiązań jest multum.

    Jedno z nich jest takie by sobie postawić publiczny serwer z publicznymi
    grupami i wcale nie musi być tak, jak piszesz. Po prostu snobujesz się
    na "inne kodowania i inne standardy". Dawno temu tak podsumowałem
    zachowania ludzi na tych grupach dyskusyjnych i jak widać nic nie
    zmieniło się. W międzyczasie ogarniałem przeróżne specyfikacje RFC i
    jakoś tak potwierdziło się, że to wszystko co oni piszą to zwykłe bzdety
    są. Wcale nie ma takich wymogów jakie oni lansują tylko inne o których
    pojęcia nie mają. No po prostu snobizm w czystej postaci.