  • Data: 2021-02-24 23:58:43
    Temat: Re: koniec pandemii
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.02.2021 o 20:23, J.F. pisze:

    > Tak czy inaczej - jesli w cenie paliwa jest 1.5zl podatku plus VAT,
    > to jak surowiec mocno stanieje, to na stacji juz nie tak mocno, a jak
    > surowiec mocno zdrozeje ... to na stacji tez juz nie tak mocno.

    Niedługo będzie, że zajedziesz na stację i zwyczajnie zapłacisz 200zł
    akcyzy, podatku i w ogóle nie dostaniesz paliwa. Tak Cie wydojo :D

    > Mamy stabilne ceny paliw, dzieki polityce naszego rzadu :-P

    Stabilnie wysokie. Mogli od razu zrobić litr po 7zł to by było jak Tusk
    żartował.

    - PiS: Tusk żartuje a my jesteśmy poważni:)

    > Jest juz cos takiego ?

    Od roku (pierdzisz spacją przy ludziach) Nie wstyd Ci?

    o-moze-byc-i-po-7-zl-3150104.html

    > Moze i zartowal, ale czy cos robil, aby paliwo nie drozalo ?
    > Fakt, ze dobrze trafil - przyszedl kryzys, ropa spadla na pysk ...

    A gdzie tam, wtedy akurat podrożało. Wiem, nie klikasz linków i lecisz z
    popsutej pamięci :)

    > Co by nie mowic - jak rok temu cena ropy spadla z powodu pandemii, tak
    > powolutku wraca do normy ..

    No. Na rynku była po 12$ a u nas spadła o pisiąt groszy.

    > I kurs dolara. I inflacja dolarowa ... czyli tez ceny ropy ...

    Kurs dolara jest w widełkach a my nadal płacimy 50% więcej niż to paliwo
    jest warte. Jak wiadomo to cena tego paliwa jest wliczana w cały
    transport i stąd masz wszystko droższe.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>