eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykontrolka check engine - co przyczyną? › Re: kontrolka check engine - co przyczyną?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for
    -mail
    From: "roberts" <r...@p...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kontrolka check engine - co przyczyną?
    Date: Sun, 21 Feb 2010 11:41:08 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 34
    Message-ID: <hlr2ci$mmt$1@node1.news.atman.pl>
    References: <hlr0uq$4v3$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089074212113.chello.pl
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1266748626 23261 89.74.212.113 (21 Feb 2010 10:37:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Feb 2010 10:37:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2257622
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "karkow" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hlr0uq$4v3$1@news.onet.pl...
    > witam
    > od kilku miesiecy mam taki problem (raz chyba pisalem na grupie ale nie
    > poskutkowało) - świeci sie kontrolka check engine. Byłem w kilku
    > warsztatach i widocznie zostawilem tam niepotrzebnie pieniadze...
    > Po podlaczeniu komputera wyskakuje cos w stylu 'blad ukladu katalizatora'
    > czy 'niewydajnosc ukladu katalizatora'. Objawy - wydaje mi sie ze zadne
    > (auto pali tyle ile palilo, wkreca sie na obroty, przeszlo test spalin na
    > przegladzie, etc). Kontrolka oczywiscie gasnie po wykasowaniu bledu lub
    > odlaczeniu akumulatora i zaswieca sie po przejecheniu okolo 50-100km za
    > razem.
    > To co przychodzi na mysl to katalizator (ale auto przeszlo test spalin,
    > nie wlaczyl sie ani razu tryb awaryjny - a przejechalem na tym minimum 10k
    > km), sonda (ale wiecej nie pali, nie swiruje na obrotach), jeden mechanik
    > naprawił 'łącznik elastyczny' (cokolwiek by to nie znaczylo, powiedzial ze
    > auto 'moze łapac falszywe powietrze').
    > Aha i chyba najwazniejsze - pacjent to hyundai coupe/tiburon z 2003r,
    > najechane 180k km (rzeczywisty przebieg), silnik 2.0 16V benzyna, 136KM.
    > Pali okolo 7,5-8,5 l na trasie.
    >
    > Z gory dziekuje za wszelkie sugestie
    >
    > pozdrowienia!

    To jest na pewno problem z sonda, auto nie musi duzo wiecej palic badz tez
    swirowac z obrotami. Sonda moze nie pracowac w pelnym zakresie. Miernik w
    dlon ew. oscyloskop i wszystko bedzie jasne.

    Ew. jezeli auto jest wyposazone w dwie sondy, przed i za katalizatorem moze
    to oznaczac przytkany lub rozyspany katalizator.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: