    From: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: koszt zarzadzania
    Date: Thu, 6 Oct 2011 08:14:06 +0000 (UTC)

    m...@t...pl napisał(a):

    > Dlaczego dobrze to wiedzieć? Do czego ta wiedza jest przydatna?
    > Pozdrawiam

    wiedza na ten temat moze rozjasnic w glowie i tez
    wyjasnic pare rzeczy - zwlaszcza temu kto jest bardziej wnikliwy
    chce wiedziec co sie dzieje w jego progsie (i nawet np analizuje
    swoje appsy (ramki swoich apsow) na poziomie milisekund) np dla
    mnie jest ciagle tajemnica czemu raz na iles tam kilku
    milisekundowych ramek powiedzmy raz na 100 ramek mam wyskakuja
    mi z tla cyklicznie mw 30 milisekundowe opoznienia. itd
    (byc mozeto sie wiaze )
    ale nie tylko o to chodzi, znalazlyby sie inne
    powody ale nie bardzo potrafie je tak bez zastanowienia
    wymienic zwlaszcza ze nie mam specjalnego doswiadczenia
    w tej dziedzinie