  • Data: 2021-03-16 22:42:08
    Temat: Re: które tel nagrywały rozmowy?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.03.2021 o 19:38, _Master_ pisze:

    > To wszystko robisz smartfonem?
    >
    > Jakiej wielkości?
    >
    > Czym ty się zajmujesz?
    >
    > Dlaczego się tak męczysz? ;-)
    1/3 to programy które idą ze mną ze smartfona na smartfon. nie często
    zmieniam urządzenia, ale raz na jakiś czas trzeba. dla wielu z Was,
    telefonowanie, nie wiąże się z użyciem aplikacji, ale to kwestia chęci
    pojmowania lub jej braku. dla mnie to apka - nad którą ja panuję, a nie
    ktoś mi ją narzuca. czy to męczenie? raczej wygoda ze zmieniam sprzęt,
    exynos, kirim snapdragon, a klikanie zostaje po staremu
    bank, kamery, zdalne sterowanie - z jednej strony wygoda, z drugiej mam
    za mało pieniędzy żeby to wszystko miec w dupie, albo od tego miec ludzi.
    skanowanie telefonem. jak szybko prześlesz obraz tekstu na kartce?
    fakturę, coś tam do zapłacenia. Możesz pamiętać o tym i zrobić to jutro,
    a ja wolę natychmiast, już, aby zrobić zapomnieć. przesłać to w
    formie... "męcz się z odczytaniem" czy jako ładny "skan"?
    Wspomniane gdzie indziej czytanie, dla mnie jest wygodniejsze na
    smarfonie. traktuję to jak szpaltę w gazecie. nie muszę miec.... palca,
    zakładki, która ułatwia trzymanie lini. nie muszę miec światła, okularów
    (bo mogę powiekszyć czcionkę)... może 7 cali byłoby nieco lepsze, ale 5
    z hakiem - jest w 100% wystarczajace. Wiedźmina czytałem na siemensie
    i780 (jakieś 3 cale)
    Mam mi5 5.15 cala i przesiadam się na s10e, nieco mniejszy telefon nieco
    większy ekran. BARDZO zależy mi na tym aby telefon był względnie mały.
    Ogólnie życiowo, lubię korzystać w jak nawiększym procencie z tego co
    mam. Dla każdego z nas oczywiste jest że korzystamy ze wszystkich biegów
    w aucie, ale już nie takie oczywiste że znamy każdy program w
    smartfonie. JA WOLĘ ich nie mieć, niż mieć i nie wiedzieć do czego
    służą. W rowerze wolę mieć 8 biegów i z każdego korzystać, niż 27
    biegów, korzystać z 14stu. chcę, biorę, kupuję tylko tyle ile mogę
    wykorzystać, i korzystam z tego tak mocno jak się da. a w każdym razie
    do tego dążę.

    ToMasz