  • Data: 2021-04-15 22:10:50
    Temat: Re: ktoś wie jak to działa ?
    Od: Desoft <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-15 o 19:42, Swift pisze:
    > Działa tak, jak ten ?
    > https://www.globalsources.com/Voltage-regulator/1000
    0VA-Servo-motor-AVR-Voltage-Stabilizer-1144817454p.h
    tm?rrec=true&source=Exitpopup_PP#1144817454
    > Prawdopodobne, bo w opisie widnieje, że zawiera transformator toroidalny CRGO.

    Transformator z odczepami i stabilizator elektroniczny. Dobrze
    stabilizuje - używam.
    Jak ktoś pisał wcześniej - że nie zabezpiecza przed pikami napięcia.
    Właśnie postawiłem go aby zabezpieczał i wygląda na to że zabezpiecza.

    Te stare z PRLu to były rezonansowe - bliżej im było do wzmacniacza
    magnetycznego.

    --
    Desoft