    From: Sqeeb <s...@i...community>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [laickie] Ewolucja motocyklistów
    Date: Tue, 21 Apr 2009 07:49:08 +0200

    On Tue, 21 Apr 2009 07:27:03 +0200
    "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:

    > Czy naprawdę każdy motocyklista MUSI docelowo jeździć potworem, który 200
    > km/h robi w 7 sek? Skąd się bierze ta potrzeba wymiany motocykli na coraz
    > szybsze? Gdy kupuję samochód - drugi, trzeci, piąty - wcale nie muszą być
    > coraz większe i silniejsze. Czy wśród motocyklistów nie ma różnych potrzeb,
    > np. do miasta - skuter, na długie wycieczki - pakowny i wygodny cruiser,
    > itd?

    Tu sie coś musi? Podatki płacić jedynie, poza tym o ile nie plujesz się
    zbyt głośno pod adresem władzy możesz nawet dopalacze sprzedawać.

    A tak bardziej z tematem: apetyt rośnie w miare jedzenia. Pojeździsz czymś
    mniejszym i przyjdzie ochota 'spróbowania' jak śmiga się na większym.

    > Zastanawiam się nad tym i - być może chodzi o komfort dużego silnika, którym
    > nie trzeba tak wachlować biegami? Po latach warczenia na 10 tys obr może się
    > to znudzić i taki 1 litrowy silnik w końcu pozwala na jazdę na niskich
    > (samochodowych) obrotach.

    A co to za jazda bez wachalowania biegami? ;-)
    Jedni lubią awtomat, inni skrzynie manualne, kwestia gustu chyba.
    Przecież niektóre mniejsze 'jadą' beż piłowania do 10krm...

    > A może jakieś inne doświadczenia (o których nie mam pojęcia) każą szukać
    > większych mocy? Bo nie wierzę, że większośc motocyklistów to gorące głowy
    > ryzykujące życiem w pogoni za rekordem szybkości...

    Moc się przydaje, a z biegiem kolejnych tysięcy kilometrów coraz bardziej
    bezpiecznie potencjalny motocyklista może kupić sobie coś większego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb