  • Data: 2021-01-22 13:36:05
    Temat: Re: lampy uliczne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 21 stycznia 2021 o 19:36:14 UTC+1 J.F. napisał(a):
    > Watpliwosci mi wracaja

    Przymierzałam się do napisania podobnego postu
    U nas w mieście wymienili większość chyba już lamp na ledowe i nocą jest zdecydowanie
    ciemniej
    To moje odczucie ale żona córka i kilku znajomych ma podobne odczucia
    Cos w tym jest bo w ostatnich tygodniach na szybko dokładają lamp w okolicach przejść
    dla pieszych.
    A najlepiej zrobili na wiosce gdzie moja mama mieszka. Na drodze prowadzącej do
    wioski(ok1,5 km) postawili latarnie led ładowane solarnie. I teraz jest tak że
    zaczynają świecić ok 16,30(jak się ściemnia a ok 20tej większość z nich już nie
    świeci. Pewnie lipne lub zbyt małe aku dali.