eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleluz na kole › Re: luz na kole
  • Data: 2011-08-12 20:18:26
    Temat: Re: luz na kole
    Od: zefir <z...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 12.08.2011 21:18, doktorski pisze:
    > On Friday, August 12, 2011 1:48:20 PM UTC+2, OGONek~ wrote:
    >
    >> Oczywi?cie ?e Doktorek nam tu bajki opowiada :-)
    > Bo ja wiesz... Male dziecko mam i duzo bajek opowiadam...
    >
    >> Sa przewa?nie 3 tuleje - 2 zewnetrzne i jedna wewnetrzna pomiedzy bie?niami
    >> wewnetrznymi ?o?ysk. Jak to wszystko o?k? ?ci?niesz to absolutnie ?o?yska na
    >> o?cie nie pracuj? :-)
    > Ok. W takim razie ktory element ukladanki przenosi sily z opony, przez obrecz,
    szprychy, piaste i lozyska na oske i lagi?

    Siły są przenoszone z wewnętrznych bieżni łożysk przez tuleje dystansowe
    na lagi. Ośka ma zadanie jedynie spinać całość i nie dopuszczać do
    nadmiernego przesunięcia tulei względem wewnętrznych bieżni.
    Nadmiernego, czy ześlizgnięcia się tulei z bieżni. Luz pomiędzy ośką a
    łożyskami nie może być taki, żeby doprowadził do rozszczelnienia
    simmeringów, czy może być całkiem spory.
    To wszystko powyżej IMHO, bo ze mnie jest mechanik jak z koziej dupy
    trąbka, ale parę razy zdarzało mi się wymieniać łożyska w enduro.

    --
    pzdr.
    zefir

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: