eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyma dowalić mrózRe: ma dowalić mróz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.27.117.136.
    ipv4.supernova.orange.pl!not-for-mail
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ma dowalić mróz
    Date: Wed, 10 Jan 2024 19:07:48 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <unmlv0$ur9$1$cef@news.chmurka.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <unf9ao$p70$1@mercurialis.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <17n4uj9up1192$.1ixmz8uq3bn2d.dlg@40tude.net>
    <unisth$1u5lk$1@dont-email.me>
    <8u6d2rzeu9el$.kzbm15wwlqhv.dlg@40tude.net>
    <unjlmj$3d5a2$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <unjpk8$3dccg$1@news.icm.edu.pl> <unll26$djs$1$cef@news.chmurka.net>
    <unlnbb$3gphq$1@news.icm.edu.pl> <unm0lc$c8i$1$cef@news.chmurka.net>
    <unm287$3hddl$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.27.117.136.ipv4.supernova.orange.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 10 Jan 2024 18:00:00 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="cef";
    posting-host="83.27.117.136.ipv4.supernova.orange.pl:83.27.117.136";
    logging-data="31593";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:kaZikD04bse7Y12QSU4z0IhJAU4=
    sha256:d/yk4q9EmELg3FGlpw92V0n8bj5ZkQdBxJprMVJbm7U=
    sha1:RFZo8Dz3qVbn+QNWc5sGHgLZeUg=
    sha256:q7dT96PAzVp1XcNOTIvM7mXul/8/6Yial0BHz4H2XOM=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <unm287$3hddl$1@news.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2718982
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2024-01-10 o 13:23, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 10.01.2024 o 13:04, cef pisze:
    >
    >>>>> Napięcie akumulatora nie jest też wyznacznikiem :) Mój akumulator
    >>>>> ma 90% sprawności i ma 12.2V obecnie w samochodzie ale silnika nie
    >>>>> uruchomię przy -10C. W drugim aucie mam napięcie 11,5V i silnik się
    >>>>> uruchamia od strzału :) Pierwszy to 3l Diesel a drugi to 1,2l benzyna.
    >>>>
    >>>> Coś w tym dieslu masz nie tak, albo stoi niejeżdżony.
    >>>> Auto ile by nie miało pojemności jak ma sprawny aku i instalację
    >>>> i jest używane auto codziennie (a nawet co drugi dzień)
    >>>> to odpala od dotknięcia.
    >>>>
    >>> Diesel to KIA Carnival bez świec żarowych (grzałka powietrza) ale nie
    >>> to jest problemem. Problemem jest 6.5L oleju, który mechanik mi
    >>> zmienił jakiś czas temu. Zamiast wlać syntetyk, wlał półsyntetyk i
    >>> teraz przy mrozie, rozrusznik nie ma siły ukręcić tak, żeby wytworzyć
    >>> ciśnienie na pompie wtryskowej. Akumulator oczywiście jest dobry.
    >>> Ponieważ nie chce mi się grzać miski olejowej (problem, bo mogę to
    >>> robić tylko u siebie), to sobie poczekam aż temperatura wzrośnie.
    >>
    >> Poszukaj innej przyczyny.
    >
    > Nie ma innej :) Sprawdzone.

    Być może ta inna, to wybór marki :-).
    Nie może być tak, że auto zalane fabrycznie zalecanym olejem
    nie zapala przy -10C czy -15C

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: