    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: macie już tv oled?
    Date: Mon, 26 Sep 2022 10:49:30 +0200

    Hello Adam,

    Monday, September 26, 2022, 9:50:13 AM, you wrote:

> [...]
    lamacja-serwis/
    > Dajesz IMO mało wiarygodną stronę.
    > Zacytuję jeden z komentarzy:
    > "Co za brednie....akurat sam byłem świadkiem tej rozmowy. Pan Piotr
    > zachowywał się w sposób bezczelny i arogancki wobec pracowników. Mało tego
    > połowę tej rozmowy sobie wymyślił. Ja na miejscu pracownika firmy Samsung
    > domagałbym się przeprosin."

    Jasssne, podpisano - pracownik Samsunga ;)

    > Poza tym widzę tam wiele komentarzy od osób, które piszą, iż intensywnie
    > używają smartfonów i nie mają opisywanych oproblemów.
    r-amoled/

    A jednak mają. Moje starsze telefony służą mi za podręczny kalkulator
    - do swojego kresu. I niestety - wyraźnie widać na białym ekranie
    wszystkie elementy kalkulatora, wypalone. W tej chwili nie pokażę, bo
    w S4, którego używałem ostatnio spuchła bateria i nie chcę go
    podłączać a wcześniejszy S+ już się zbrickował :(

    Po wypłacie spróbuję oddać S4 do serwisu - może mają jeszcze baterie
    do niego. W tej chwili wygląda to źle:
    https://photos.app.goo.gl/FnNeMYnnJSGrNLv18

    --
    Best regards,