    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: macie już tv oled?
    Date: Tue, 27 Sep 2022 09:01:18 +0200

    LordBluzg®������������ napisał(a):

    > Daj lepszą ale nie sponsorowaną :) Na dodatek mam doświadczenie

    Nie chodzę po internecia, nie mam czasu na to ani chęci.
    Tylko po stronach technicznych albo sporadycznie oglądam materiały Adama
    Śmiałka lub podobne.

    > organoleptycznie i mogę fotki wypalonych OLED pokazać. Nawet nie
    > wspomnę, że ostatni "szklany" S8 wytrzymał raptem 4 lata i padł na
    > wszystko, łącznie z baterią a wymiana tejże jest praktycznie niemożliwa
    > z uwagi na "szklane" i wypukłe opakowanie, które popękało więc rozbiórka

    Dlaczego popękało?
    Moje Galaxy wyglądają jak nowe, a pracują i w samochodzie i wszędzie, gdzie
    jestem. A czasem dziennie jestem u dwĂłch czy trzech klientĂłw.
    Tylko, że zanim wyjmę telefon z fabrycznego opakowania, to już mam i
    pokrowiec i szkło lub folię zabezpieczającą.
    Przykładowo teraz, od ponad 4 lat mam Galaxy S9+ z firmowym pokrowcem i
    ekranem zabezpieczonym szkłem Dome Glass. Na szkle nie widać żadnych śadów
    (twardość 9 czegoś tam), pokrowiec Samsunga już zużyty.
    Ale sam smartfon, gdyby go wyjąć, to nie różni się od nowo zakupionego.
    Podobne doświadczenia mam z innymi telefonami w rodzinie, za wyjątkiem
    jednej osoby, która potrafiła uszkodzić nawet wzmocniony telefon.

    > i złożenie jest praktycznie niemożliwa bez wymiany, gdzie sam
    > wyświetlacz kosztuje 1500zł (oryginał). Porażka jakaś.

    Dbanie qrde o środowisko :(
    Debilne to jest.

    > Jeden zły vs setka przeciwnych + prawda o Samsungu.

    Nie robiłem statystyk, ale na pierwszy rzut oka widziałem większość
    komentarzy, Ĺźe ludzie takiego zjawiska nie stwierdzili.

    > Pewnie zapytasz co mam. Kupiłem ostatnio OPPO Reno7 PRO. Dość dziwny ma
    > wyświetlacz ale producent zapewnia, że nie wypala się tak jak w
    > Szajsungu. Mam kilka lat na testowanie. Obecnie mnie zadziwia bo klikam
    > sporo a na końcu dnia mam 70% baterii...noale my o ekranach rozmawiamy
    > :) Za kilka lat Ci napiszę jak ten ekran ma się w porównaniu do Szajsunga :D

    Ustawiałem ludziom kilka (może cztery) różnych Oppo.
    Cholernie mnie wkurzały.
    Wielu opcji znanych mi z androidów 9 czy 10 nie było, w innych miejscach
    chodziło to inaczej, niż mnie się wydawało, że powinno. Programy migracyjne
    działające z innymi producentami nie chciały współpracować z Oppo.
    Dla mnie to porażka. Wszystkie, które widziałem.

    Jeszcze jedno:
    Ja nie kupuję "ogryzków" z małą pamięcią czy innymi wykastrowanymi rzeczami
    w firmach telefonicznych (czyli T-mobile, Orange czy inne Plusy), tylko
    albo bezpośrednio u dystrybutora, albo w salonie firmowym. Lepsze modele
    (czyli z np. większą pamięcią) w ogóle są niedostępne u telefoniarzy.
    Może dlatego, że kupuję najwyższe wersje, to mam inny obraz sytuacji.
    Ale z drugiej strony czy brat czy inni kupują już słabsze modele i też nie
    ma problemĂłw.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam