    From: gary <g...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: magnetrony magnetrony
    Date: Tue, 26 Apr 2011 10:31:36 +0200

    W dniu 2011-04-26 10:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "gary" <g...@c...pl> napisał w

    > Tez.

    > A sprawdzales gdzie robiony ten co oferuja ?

    > Dzisiaj sie urodziles ? Przeciez tak jest od lat.
    > Serwis ci tego za darmo nie naprawi, co z tego ze czesc bedzie tania
    > skoro naprawa droga .. wiec kupisz nowa, wiec sie napraw nie przewiduje,
    > wiec nie ma czesci, wiec jak sa to sa drogie.
    >
    > J.

    Ja to wszystko rozumiem, ale żeby takie dostarczanie części zamiennych
    (nawet mało chodliwych ) miało sens to ta część nie może kosztować tyle
    co całe nowe urządzenie z nową gwarancją. Chyba że jest to jakiś super
    cymes ze starych zapasów ręcznie robiony z pozłacanymi stykami etc.
    Dlatego zastanawiam się czy brnąć w kosztowną część zamienną i cieszyć
    się że przedłużyłem kuchence życie na następne 15 lat, czy dać sobie
    spokój, nie nabijać konta spekulantowi, kupić nową kuchenkę za 200 zł i
    mieć dokładnie to samo co miałem do tej pory, a starą zezłomować i już.

    Przy okazji, patrząc jak wykonane są te magnetrony, odnoszę wrażenie że
    niezależnie od wytwórcy (Whirlpool, Panasonic, Sharp, Samsung ..)
    wyglądają jakby były na tej samej matrycy wykrawane i zagniatane :)