    From: thrunduil <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: matlab taki wydajny?
    Date: Fri, 22 Jan 2010 01:45:58 -0800 (PST)
    <0...@c...googlegroups.com>

    On 22 Sty, 10:15, Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> wrote:

    > Wiemy to od dawna wszyscy. Mnie chodziło o to, że słyszę
    > dużo plotek na temat wydajności matlaba.

    jakich plotek?, ktore operacje w matlabie sa nieefektywne?
    Sa takie ale dotycza przede wszystkim operacji na macierzach rzadkich.

    > A jeszcze inna kwestia: Ktoś zapodał link do turnieju i osiągów
    > w wydajności mnożenia macierzy. Wyniki zaprezentowane
    > tam, potwierdzają że w tym prostym algorytmie różnica w
    > wydajności może wynosić np. 50 razy.

    raczej to, ze wlasnorecznie napisane mnozenie macierzy nawet
    wykorzystujac watki
    sa wielokrotnie wolniejsze od serial version dobrze zoptymalizowanego
    atlasa.
    Atlas do tego nie jest najlepsza implementacja.