  • Data: 2022-05-16 18:49:32
    Temat: Re: [media] Stara pierdoła zaleca prędkość zalecaną
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-05-2022 o 17:53, ii pisze:

    > No to Ci mówię, że zmieniasz pas i zjeżdżasz.

    No i tak robię.
    Nie mam problemów ze zjeżdżaniem z ronda.
    W przeciwieństwie do tych, którzy uważają że mogą zjechać z lewego pasa.
    Albo takich którzy w ogóle nie ogarniają pasów na rondzie.

    Przykład - Rondo Rataje w Poznaniu po remoncie.
    Wymalowane tak, że tylko cymbał może się nie zorientować którym pasem ma
    jechać z którego pasa (ilości pasów się zgadzają).

    A jeszcze nigdy nie widziałem sytuacji, żeby przy skręcie w lewo z JPII
    w Krzywoustego, ktoś nie wjechał na nie swój pas w połowie ronda.....