  • Data: 2009-09-18 05:24:51
    Temat: Re: mikrofon i podłączenie linie-in
    Od: "Desoft" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapodajcie proszę linka do mikrofonu stereo, dobrej jakości, a obojętnego
    > typu (za ok. 100zł max) który chodziłby
    > z playerkiem mp3 z line-in :)

    Nikt czegoś takiego nie zagwarantuje. To może działać, ale z założenia nie
    powinno.
    Kup mikrofon kierując się parametrami, a w przypadku problemów z
    dopasowaniem napięć dokupisz wzmacniacz.

    >To ustrojstwo w całości ma nagrywać muzykę/mowę stereo koniecznie w
    >możliwie najlepszej jakości przy mocno budżetowych kosztach...( czytaj 50zł
    >player+100 mikrofon)

    Jak ktoś kiedyś powiedział: Trabant limuzyna.
    Jest dużo w necie opisów nagrywań audio, zacznij od poczytania. Do zestawu
    słów wyszukiwarki polecam słowa "mikser" i "shure"
    Słowo "jakość" jest w tym kontekscie niewymierne, dla mnie taki zestaw ma
    pierwszy stopień jakości - można rozróżnić kiedy grają a kiedy nie.
    Już pisałem wcześniej: mikrofon stereofoniczny to zabawka.
    Gdzieś widziałem opis na necie: dwa mikrofony (takie wkładki elektretowe)
    przymocowane w okolicach uszu.

    --
    Desoft