  • Data: 2023-03-17 20:29:11
    Temat: Re: moc urządzeń bluetooth
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:4mweoobgxpob.14s2l3odt0ri2.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > 50 metrow na Bluetooth to jest naprawde dużo.
    > A łącznosc jest dwustronna - trzeba jeszcze odebrac.

    To jest w metalowej hali 80x60m, która nie wpuszcza nawet gsm do
    środka. Rzadko da się zadzwonić. W środku z 50 smartfonów. Ze 20
    komputerów z wifi. Zanim kupiłem AirPods chodziłem w takich słuchawkach

    https://www.amazon.co.uk/JVC-Wireless-Bluetooth-Ligh
    tweight-Headphones-Black/dp/B07PFX42BJ

    Być może odbicia pomagają w uzyskaniu zasięgu.

    Najciekawsze dla mnie jest, że taka mała słuchaweczka jest w stanie
    dotrzeć przez te 50m do smartfona i zatrzymać odtwarzanie.

    --
    Piter