  • Data: 2023-03-19 20:44:05
    Temat: Re: moc urządzeń bluetooth
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:641447c0$0$19623$65785112@news.neostrada.pl>
    user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

    > To są anteny przede wszystkim do WiFi a ich kształt jest zabiegiem
    > marketingowym. Jakie są konkretnie parametry BT tej karty, nie
    > wiadomo.

    Tak podejrzewam, że do wifi. Samo życie. Skoro karta ma kabel do usb to
    może wcale się nie łączy do anten wifi tylko ma antene na pcb ;)

    Szkoda, że tplink produkuje coś co nie działa.
    Mogliby spytać Samsunga jak to zrobił w komórce że działa.

    > Producent podaje jedynie, że wspierany jest Bluetooth w
    > wersji 5. Można na tej podstawie domniemywać, że BT potraktowano
    > tam po macoszemu.

    bo?

    > warunków propagacji. O ile wiem, nie ma negocjacji mocy nadawania.

    Podobno wszystkie są class 1 a programowo są ograniczane
    do class jaki ma być.

    nie rozumiem co ma do rzeczy 4.0
    musisz jaśniej

    --