  • Data: 2021-06-10 00:00:13
    Temat: Re: mysz (optyczna,kabel usb) - jaką radzicie?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-06-09 o 02:22, 1634Racine pisze:
    > Krystek w news:60be5414$0$515$65785112@news.neostrada.pl
    > [..............]
    >
    > jeszcze jeden gadget w chalupie o ktory trzeba dbac akumulatorowo... Z
    > kablem usb mam to z glowy.
    > (oczywiscie, ze bez kabla jest max wygoda)

    Ja mam wetknięty z przodu komputera odbiornik (wyglada jak dongiel
    Bluetooth). Działająca myszka ma czerwone światełko (oznaka dzialania
    myszy)pod spodem i nie widac tego. Myszka na 2 male akumulatorki. Można
    ja wyłączyć, można ustawić czułość. Ma kólko, ma z boku przycisk jak się
    chce cofnąć stronę do poprzedniej. Jestam zadowolona tak samo jak z
    myszy, która używałam przedtem z 5 lat (jeszcze sprawna). Kosztowała w
    Rossmanie ok. 20 zł.

    https://zapodaj.net/2e85d8ac80731.jpg.html

    https://www.szybkiplik.pl/suVpg9z84w

    Zdjęcie trochę kiepsko wyszło przy świetle żarowym.

    --
    animka