eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynierianieco inny Wankel › Re: nieco inny Wankel
  • X-Received: by 2002:a63:6605:0:b0:5bd:fe41:194e with SMTP id
    a5-20020a636605000000b005bdfe41194emr2016593pgc.11.1700535287319; Mon, 20
    Nov 2023 18:54:47 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a63:6605:0:b0:5bd:fe41:194e with SMTP id
    a5-20020a636605000000b005bdfe41194emr2016593pgc.11.1700535287319; Mon, 20
    Nov 2023 18:54:47 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
    feeder8.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATC
    H!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googleg
    roups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 20 Nov 2023 18:54:46 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <OWd6N.3957$WH47.885@fx08.ams1>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com;
    posting-host=2604:3d09:a582:8300:0:0:0:4c98;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 2604:3d09:a582:8300:0:0:0:4c98
    References: <OWd6N.3957$WH47.885@fx08.ams1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: nieco inny Wankel
    From: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 21 Nov 2023 02:54:47 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:49218
    [ ukryj nagłówki ]

    On Saturday, November 18, 2023 at 7:56:01 p.m. UTC-6, Marcin Debowski wrote:
    > https://arstechnica.com/cars/2023/11/this-inside-out
    -design-solves-most-of-the-rotary-engines-problems/
    > https://youtu.be/jLtyNtf9_ew
    >
    > Ale widzę uszczelnienia jakby podobne, tylko w odwrotnym układzie, a
    > zdaje się w wanklach to był też problem?
    >
    >

    Ten sam problem, niewazne z ktorej strony sie na to patrzy.
    Te uszczelnienia nie sa takim wyzym problemem.
    Te silniki da sie zrobic tak aby cala komore (doslownie 4-6 czesci) plus te uszczelki
    dalo sie wymienic w 30 minut.
    Ale to nie jest prawdziwy problem. Glownym klopotem jest ze trzeba smarowac i ten
    olej dostaje sie do komory spalania i kopci.
    To juz chyba prosciej dzis robic turbo turbiny i w nich palic co tam sie da wlac...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: