-
X-Received: by 2002:a63:6605:0:b0:5bd:fe41:194e with SMTP id
a5-20020a636605000000b005bdfe41194emr2016593pgc.11.1700535287319; Mon, 20
Nov 2023 18:54:47 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a63:6605:0:b0:5bd:fe41:194e with SMTP id
a5-20020a636605000000b005bdfe41194emr2016593pgc.11.1700535287319; Mon, 20
Nov 2023 18:54:47 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!168.119.53.7.MISMATCH!weretis.net!
feeder8.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATC
H!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googleg
roups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Mon, 20 Nov 2023 18:54:46 -0800 (PST)
In-Reply-To: <OWd6N.3957$WH47.885@fx08.ams1>
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com;
posting-host=2604:3d09:a582:8300:0:0:0:4c98;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 2604:3d09:a582:8300:0:0:0:4c98
References: <OWd6N.3957$WH47.885@fx08.ams1>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: nieco inny Wankel
From: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>
Injection-Date: Tue, 21 Nov 2023 02:54:47 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:49218
[ ukryj nagłówki ]On Saturday, November 18, 2023 at 7:56:01 p.m. UTC-6, Marcin Debowski wrote:
> https://arstechnica.com/cars/2023/11/this-inside-out
-design-solves-most-of-the-rotary-engines-problems/
> https://youtu.be/jLtyNtf9_ew
>
> Ale widzę uszczelnienia jakby podobne, tylko w odwrotnym układzie, a
> zdaje się w wanklach to był też problem?
>
>
Ten sam problem, niewazne z ktorej strony sie na to patrzy.
Te uszczelnienia nie sa takim wyzym problemem.
Te silniki da sie zrobic tak aby cala komore (doslownie 4-6 czesci) plus te uszczelki
dalo sie wymienic w 30 minut.
Ale to nie jest prawdziwy problem. Glownym klopotem jest ze trzeba smarowac i ten
olej dostaje sie do komory spalania i kopci.
To juz chyba prosciej dzis robic turbo turbiny i w nich palic co tam sie da wlac...
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.23 08:39 Marcin Debowski
- 22.11.23 20:43 ptoki (ptoki)
- 24.11.23 01:29 Marcin Debowski
- 24.11.23 19:28 Zenek Kapelinder
- 25.11.23 03:18 ptoki (ptoki)
- 27.11.23 00:54 Marcin Debowski
- 28.11.23 03:55 ptoki (ptoki)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=