  • Data: 2021-06-01 21:11:31
    Temat: Re: no szlag mnie trafi...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Te na usb wydają się pewniejsze. Spróbuj, grosze kosztuje a w
    > razie czego odeślesz.

    Rzecz raczej nie w sposobie połączenia, a w "jakieś aplikacje do tego".
    Te na USB też wystawiają port szeregowy. Ale "jakieś aplikacje" często
    bywają przekombinowane, więc różnie im to działanie wychodzi. Tymczasem
    wysłanie SMS to jedno polecenie AT z treścią SMS podaną w parametrze.
    Da się wywołać w skrypcie i na przykład od razu wysłać sto komunikatów
    do stu telefonów. Z odbieraniem jest równie łatwo.

    --
    Jarek