  • Data: 2010-01-09 14:17:25
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hia2pk$ocf$...@m...internetia.pl...

    > Jakieś wyścigówki podsyłasz, czy ktoś tu pisał o wyczynowych skuterach???

    A zrociles uwage o staniu okrakiem? Tak czy siak - czesto gesto widzialem,
    jak sie ludzie komarkami/simsonkami albo skuterami nakrywali wlasnie przez
    strzal z klamki/odkrecenie na max przy jednoczesnym podpieraniu sie obiema
    nogami. Maszyna wyjezdza a koles stoi i dalej trzyma za kierownice.

    > Hmm, mam vespę 50 ccm, mam Hexagona 125 cmm. Nie zdziwiłem się. Skończcie
    > pierdolić panowie:-)

    Juz Ci mowilem, że jesli jezdzisz tyle lat ile mowisz i jesli nigdy,
    przenigdy w zyciu sie nie wyjebales to dla mnie jestes Mistrzem i osobiscie
    nie znam nikogo takiego jak Ty. Zatem z tym wywalaniem podczas bycia
    nowicjuszem to Ty jestes wyjatkiem i osoba zupelnie nie miarodajna;)

    --
    pzdr:
    Ivam